Tugi
!NB
Oma ruuterite paigaldamisel palume registreerida need dispetšeri juures, vältimaks võimalikke tehnilisi probleeme.
Kui kadus ära internet:
а) prooviga teha arvutile restart (statistika järgi aitab 90 juhul 100-st).
b) oodake 15 minutit (võimalik, et toimub seadmete vahetamine või sideliini ümberlülitus).
Kui need 2 esimest punkti ei aidanud:
Dispetšer:
Lahtiolekuajad: E–P. 09:00 - 21:00
+372 555 012 91 (Vene)
E-post: info@fill.ee
(tehnilised küsimused: ühendamine, väljalülitamine, remonditöötajate väljakutse, avaldused... )
Kontro:
E–R. 09:00 - 18:00
+372 555 888 74 (Est)
E-post: office@fill.ee
või tuletage meelde, millal te viimati tasusite internetiühenduse eest ...
Pöörake tähelepanu järgmisele infole.
Kaasatakse klient, kes on võla tõttu välja lülitatud,on uuesti ühendatud kui:
*Võla tasumisel sularahas - päeva jooksul.
*Panga kaudu tasumisel - järgmisel tööpäeval pärast võla tasumist.
Raamatupidamine:
Lahtiolekuajad: E-R. 09:00 - 13:00 ja 14:00 - 18:00
+372 555 08844, +372 555 22 781
Narva, Rakvere 71 (Megamarket), boks 008.
E-post: number@fill.ee
(finantsküsimused: Ühenduse seisukord, bilanss, tasumine, liitumine või väljalülimine...)
Administratsioon:
admin - e-mail: admin@fill.ee
(mitmesugused probleemis tehnilises osas ja võrgu töös!)
Aleksei - e-mail: aleksej@fill.ee
(küsimused tarkvara ja riistavara osas)
Üldine e-mail: support@fill.ee
Mitmesugused muud teenused:
alajaotuses – Lisateenused
Ühendatavad rajoonid:
alajaotuses – Liitumine Internetiga
!NB
Fill´i võrgust lahtiühendamisel (lõpetamine või lepingu peatamine), palume kirjutada avalduse firma kontorisse aadressil Rakvere 71 (Megamarket), Narva või elektronpostil number@fill.ee . Konfliktide vältimiseks tasu maksmise ja teenuste osutamise suhtes palume oodata vastust, mis on saadetud e-mailile, selle puudumisel aga teha kontrollimiseks kõne raamatupidamisse.